toate au un inceput….

Salutari!!

Tot timpul inceputul este cel mai greu pas, nu stii cum sa abordezi subiectul/ ce reactii vei provoca/ daca e ok ce gandesti/ daca e normal sa spui ceea ce gandesti sau ‘intreci calul’. In situatia aceasta ma aflu si eu acum, asa ca voi aborda cea mai simpla, mai directa cale: m-am nascut in Tirgu Mures, am urmat profilul Mate- Info bilingv Engleza la Colegiul National Unirea din acelasi oras, iar in prezent sunt studenta in anul II la arhitectura in cadrul University of Lincoln, UK.

Pasiuni?!? Cum sa nu? Ce om e acela fara pasiuni…incepand de la sporturi precum schi-ul, snowboarding-ul, de curand am descoperit si squash-ul (foarte dinamic, foarte prezent…mare pasiune mare la momentul actual), continuand cu frumosul: arta: design de produs, fashion design, footwear design, fotografie si bineinteles ARHITECTURA.

Motivul pentru care am decis sa incep un blog…buna intrebare. Haideti sa luam Facebook-ul sau Twitter-ul de exemplu. Au devenit site-uri indispensabile in viata cotidiana. Orice produs a ajuns sa fie promovat nu numai prin reclamele prezente pe panouri publicitare/ tv/ radio dar si pe aceste site-uri de socializare. Pana la urma si noi suntem niste produse care trebuie sa “ne vindem”, sa ne cream o imagine, trebuie sa ne facem cunoscuti, trebuie sa dam avem o voce pe care sa o facem auzita. Asadar am ales sa am un blog pentru a ma promova, pentru a oferi un cv mai personalizat, nu doar niste cuvinte pe o hirtie, dar si pentru a tine un mic jurnal cu ganduri, gusturi, placeri … altfel spus: un mic album al vietii mele.

Sper sa gasiti interesante postarile ce vor urma.

Pe curand,
C.

Leave a Reply

