un caz pierdut

O plimbare nostalgica pe litoralul romanesc impreuna cu familia…plimbare menita sa deschida cutia pandorei cu amintirile tineretii (pentru parintii mei…ca doar eu sunt tinara bineinteles)…Insa imi amintisem ca in copilarie am trecut pe langa o vila pe o faleza ridicata care mi-a ramas in amintire. Casa era in paragina si speram ca acum o voi gasi renovata dupa cum am gasit marea majoritate a hotelurilor sau vilelor pe care le vizitasem pana atunci. Spre surprinderea noastra (sau nu chiar) am gasit-o in aceeasi stare in care am lasat-o : deplorabila. O vila de o frumusete rara si boema, lasata in voia sortii…tipic romanesc. Cum poate ignoranta sa ajunga la asa nivel? Culmea e ca vila se afla langa o pensiune de 4 stele..chiar nimeni sa nu ii vada frumusetea si sa nu fie interesat de restaurarea ei. Rusine, rusine si iar rusine….

Leave a Reply

