adiere de septembrie

Si uite ca a venit luna septembrie, luna care miroase a hartie proaspata, sali de clasa prafuite, a ploaie…..si desigur luna inceputului de an scolar. Am hotarat sa las prosopul de plaja si ochelarii de soare deoparte si sa imi reiau locul in fata laptopului.

Incepe Distractia!

Anul 3 este greu nu doar datorita proiectelor de la scoala- care evident vor fi mai solicitante, mai complexe- cat si a aventurii de a gasi un program de trainer-ship la o firma de arhitectura pentru anul 4, an in care trebuie sa acumulez experienta ‘in teren’. Asadar primul pas in aceasta misiune a fost sa imi creez un portofoliu online. Pentru acest portofoliu am preferat site-ul BEHANCE, site folosit de foarte multi artisti din Marea Insula a Britanicilor pentru a-si expune lucrarile, unde pana acum am expus ultimul proiect din anul 2 (asa…ca un worm-up). Puteti vedea acest proiect accesand link-ul Proiect 1 , dar puteti sa imi dati si un follow: http://www.behance.net/CaliManisor.

Astept impresii

Leave a Reply

