Coperta pentru portofoliu

Uite cum la sfarsit de an toate lucrarile facute…trebuie si puse la ‘murat’. Borcanul in care am pus eu aceste lucrari este unul neobisnuit. Am ales sa evit clasica invelitoare neagra de carton invelit intr-un material care imita pielea, pe care o putem vedea in toate librariile si sa ‘mesteresc’ in schimb una mai personalizata.

Alegerea a fost facuta pe de o parte fiindca vroiam sa ies din rand, sa fie ceva mai neobisnuit, sa atraga atentia cand este pusa intr-un teanc de portofolii, dar si pentru ca dimensiunile paginilor care au constituit acest portofoliu au niste valori mai putin obisnuite: 30×50 cm.

Materialele pe care le-am folosit nu au fost extraordinar de scumpe, insa eu spun ca imbinarea lor a iesit bine : hartie creponata, placaj de lemn si niste cuiute cu piulite ca sa prind cele doua parti ale portofoliului.

Mai multe poze cu aceasta coperta puteti vedea aici, unde gasiti si alte proiecte.

Ne auzim!

Leave a Reply

